Brodfin Oy:n verkkokauppa on turvallinen tapa hankkia Brodfin Oy:n laadukkaita tuotteita. Asiointi Brodfin Oy -verkkokaupassa, tuotteiden kerääminen ostoskoriin, siirtyminen verkkomaksupalveluun ja tilausten tekeminen on vaivatonta.
Tuotteiden toimitus / Delivery methods
We ship orders only to Finland at the moment.
Toimitamme tilauksia tällä hetkellä vain Suomeen. Normaali toimitusaika on noin 3-5 arkipäiväätilauksen vastaanottamisesta. Osapuolia sitova sopimus syntyy, kun Brodfin Oy on lähettänyt erillisen tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen (Tilausvahvistus).
Brodfin Oy:llä on oikeus yksittäisissä tapauksissa hylätä tilauksesi. Brodfin Oy ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Kaikki asiakastunnuksillasi tehdyt ostokset katsotaan sinun ostoksiksi. Tämän vuoksi on tärkeää, että säilytät asiakastunnuksia huolellisesti siten, etteivät ne joudu ulkopuolisten tietoon.
Ikäraja
Asioidakseen verkkokaupassa asiakkaan on oltava vähintään 18-vuotias.
Hinnat
Tuotteiden hinnat ovat euromääräisiä (EUR) ja sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä käsittely- eivätkä lähetyskuluja.
Brodfin Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan verkkokaupassa sitä, että tuotteen hinta poikkeaa selvästi ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta (esimerkkinä jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai tuotteella ei ole hintaa ollenkaan). Tällaisessa tapauksessa virheellinen hinta poikkeaa niin selvästi oikeasta hinnasta, että sinun katsotaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Toimituskulut
Kirje-lähetys, kangasmerkit ja tarrat (Posti) 3,40 €
Pakettien lähetys:
Seurantapaketti, Posti XXS 6,80 €
Nouto Postin toimipisteestä/ Smartpost pakettiautomaatti
koko S 7,80 €/lähetys
koko M 9,80 €/lähetys
Kun tilaat yli 85 eurolla, saat aina toimituksen ilmaiseksi (HUOM! Ei koske Postin kotiinkuljetusta).
Toimitustavat
Brodfin Oy toimittaa tilauksia seuraavilla toimitustavoilla:
Kirje-lähetys: Posti tuo kirjeen tilauksella antamaasi osoitteeseen 1-3 arkipäivän kuluessa siitä kun tilauksesi on käsitelty. Tilaus saatetaan tarvittaessa toimittaa myös useammassa kirjeessä.
Nouto omasta postista: Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.
SmartPOST pakettiautomaatti : Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Tämän jälkeen noutamattomat paketin palautetaan lähettäjälle. Noutamattomista paketeista veloitamme 20€ pakkaus-ja käsittelykuluja.
Postin Kotiin toimitus: Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.
Huomioithan että Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksesi 7 päivää saapumisilmoituksesta. Perimme 20 euron käsittelykulut noutamattomasta paketista, joka palautuu Brodfin Oy:lle.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme palvelee sinua ilmaiseksi sähköpostilla osoitteessa toimisto@brodfin.fi
Pyrimme vastaamaan kaikkiin arkisin ennen kello 14 lähetettyihin sähköpostiviesteihin vielä saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Tavoitat asiakaspalvelumme myös puhelimitse numerosta 040 5855 869Puhelinpalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9.00-14.00.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Brodfin Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan(www.kuluttajaneuvonta.fi).